Skip to content Skip to footer

İhtiyaç Temelli Hizmetler

Depremlere karşı dayanıklı okul modelinin geliştirilmesini amaçlayan bu projede, ülkemiz gerçeklik ve ihtiyaçlarına duyarlı olunmasına öncelik verilmektedir. Aile, öğretmen/okul yöneticileri ve psikolojik danışmanlar ise depremler karşısında dayanıklı okulların oluşturulması veya bu yönde okullarda bir değişim sağlanması için oldukça kritik rollere sahiptirler. Bu doğrultuda bu projede; aile, psikolojik danışman ve öğretmenler/yöneticiler olmak üzere üç farklı grubun görüşlerinden ve deneyimlerinden yararlanmak için ihtiyaç analizleri gerçekleştirilmiştir. İhtiyaç analizi doğrultusunda depremler karşısında dayanıklı okul modeli geliştirilmektedir. Sonuç olarak, hem tüm okul paydaşlarını içerecek hem de ülkemiz sosyo-kültürel gerçeklerimize/ihtiyaçlarımıza yanıt verecek şekilde proje planlanıp; ailelere, öğretmenlere ve psikolojik danışmanlara yönelik hazırlanan kılavuzlar, senaryolar, vakalar, oyunlar ve diğer tüm içerikler bu doğrultuda oluşturulmaktadır.